joi, 3 mai 2012

From sister to sister

      O sa va impartasesc bucuria pe care o am alaturi de o persoana importanta din viata mea.Este cea pe care D-zeu mi-a oferit-o ca fiind sora mea,sau invers caci ea este cea mare :d  ar trebuii sa imi dedic macar putin  mai mult din timpul meu,deloc aglomerat,fiintei care imi oferea din timpul ei inca de cand era mica si venea acasa de la scoala doar sa vada daca sora ei mai mica e bine,celei care mereu i-a pasat,cea care niciodata nu m-a lasat sa plang.nu se supara nici cand ii mazgaleam caietele sau cand ii mancam plastilina,nici cand uneori pe ea o certa mama din cauza mea.Am impartit de la papusi pana la zambete,amintiri si o viata.Chiar si acum cand ne vedem atat de rar e in sufletul meu si nimic nu poate schimba asta.Un mesaj aici nu arata cat de mult imi iubesc sora,dar ea stie mult mai bine.   De la Midilila pentru Lili 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu